فاکتور های مهم سئو برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل (بخش سوم)

فاکتور های مهم سئو برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل (بخش سوم)

فاکتور های مهم سئو برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل (بخش سوم)

137. زمان Dwell (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

زمان dwell، یعنی مدت زمانی که کاربر پس از جستجو وارد صفحه ای می شود و دوباره به موتور جستجوگر باز می گردد،
هر چه این زمان بیشتر باشد آن سایت سیگنال کیفیت دریافت می کند. دقیقا این مورد شبیه نرخ پرش است، یعنی کاربر پس  از امتحان اولین سایت خود در نتایج گوگل به هر چه دیرتر به گوگل برگردد، یعنی بیشتر در وبسایت مانده است و این زمان بیشتر در رتبه بندی گوگل امتیاز مثبتی خواهد بود.

 

6# الگوریتم های اختصاصی و ویژه در رتبه بندی گوگل

 

205 فاکتور سئو در گوگل که رتبه بندی وبسایت های دنیا را رقم میزند - الگوریتم های اختصاصی و ویژه

 

138. پرسمان هایی که باعث تغییرات می شوند. (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

گوگل به صفحات جدیدتر برای برخی از جستجو ها امتیاز می دهد.

 

139. پرسمان هایی که باعث تنوع می شوند. (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

در رتبه بندی گوگل ممکن است برای برخی کلمات کلیدی مبهم خودش تنوع در نتایج موتور جستجو ایجاد کند.

 

140. تاریخچه کاربری مرورگر (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.3)

سایت هایی که شما به طور مرتب بعد از وارد شدن به حساب گوگل خود از آنها بازدید میکنید در نتایج موتور جستجو یک جهش بلند خواهند داشت. در رتبه بندی وبسایت گوگل از میزان اعتباری که به شخصه برای وبسایت ها قائل هستید در کنار داده های دیگر کاربران برای رتبه بندی وبسایت استفاده میکند.

 

141. تاریخچه جستجوی کاربر (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.3)

نتایج یک جستجو در موتور جستجو برای جستجو های بعدی هم استفاده می شود، به طور مثال اگر شما قبلا لغت “بازاریابی اینترنتی” را جستجو کرده بودید اگر دوباره بخواهید لغت “بازاریابی” را در گوگل جستجو کنید، گوگل نتایج سایت های مبتنی بر “بازاریابی اینترنتی” را بالاتر از بقیه نشان خواهد داد. بیشتر اوقات شاید متوجه شده باشید که چرا رنگ برخی نتایج در میان جستجو ها آبی تر از دیگر موارد است.

 

142. برچسب جغرافیایی (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

گوگل اولویت را به سایت ها با IP سرور محلی و پسوند نام دامنه خاص کشور می دهد. وقتی از شبکه توزیع محتوا Content Delivery Netwwork یا به اختصار CDN استفاده کنید در رتبه بندی وبسایت ها امتیاز بیشتری خواهید داشت.

 

143. جستجوی امن (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

نتایج جستجوی گوگل با کلمات نامناسب یا محتواهای مناسب بزرگسالان برای زمانی که گزینه جستجوی امن روشن است، نشان داده نمی شود. البته این مورد در موتور جستجوی بینگ خودنمایی بیشتری میکند، در واقع وقتی به حساب خود وارد نشده باشید، (از حساب برای تشخیص سن استفاده میشود) در بینگ هر گونه محتوایی مغایر با سن کودک و نوجوان به طور کلی مسدود میشود. حتی تصاویر غیر اخلاقی نیز به شکلی بلوری نمایش داده میشود.

 

144. حلقه های گوگل پلاس (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.3)

گوگل، نویسندگان و سایت های که شما به حلقه های گوگل پلاس تان اضافه کردید، را در رتبه های بالاتری قرار می دهد.
این کار به اعتبار وبسایت اضافه میکند. در واقع وقتی نویسندگان وبسایت شما حساب گوگل پلاس و نویسندگان گوگل دارند
و به عنوان تولید کننده محتوای ناب شناخته میشوند، در رتبه بندی گوگل دارای امتیاز هستند. البته این سیاست گوگل است که میخواهد کاربران را بیشتر با سرویس های خود درگیر کند. اگر چه گوگل در تولید یک شبکه اجتماعی خوب و مناسب، شکست خود را نسبت به گوگل پلاس پذیرفته است.

 

145. شکایت های DMCA (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

گوگل سایت هایی را که از آنها بابت قانون حق کپی رایت شکایت شده باشد را طبقه بندی و رتبه بندی وبسایت را دستخوش تغییر خواهد کرد در نتیجه رتبه آنها را کاهش می دهد. اهمیت این فاکتور سئو به دلیل ارتباط آن با تولید محتوا است.

 

146. تغییرات دامنه (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

اصطلاحی به نام “بروز رسانی پاگنده ” در گوگل وجود دارد که سعی می کند در هر مرحله بروز رسانی گوگل، دامنه های بیشتری از نتایج موتور جستجو را بروزرسانی کند.

 

147. جستجوهای متقابل (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.2)

گاهی گوگل نتایج متفاوتی را برای کلمات کلیدی که جستجو کرده ایم ارائه می دهد، مثلا اگر کلمه “خرید” را جستجو کنیم  ممکن است درنتایج به کلماتی مانند “جستجوهای پرواز” هم برسیم. البته این مورد بیشتر در حوزه جستجو های آسیای شرقی، آمریکا و اروپا دیده میشود.

 

148. جستجو های محلی (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.3)

گوگل اغلب نتایج محلی گوگل پلاس را بالاتر از نتایج رتبه صفحه موتور جستجو نرمال و ارگانیک قرار می دهد. 

205 فاکتور سئو در گوگل که رتبه بندی وبسایت های دنیا را رقم میزند - جستجو های محلی

 

149. جعبه خبرهای گوگل (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.1)

کلمات کلیدی خاص مانند اسم باند ها باعث ساخت یک جعبه اخبار گوگل می شود.

 

205 فاکتور سئو در گوگل که رتبه بندی وبسایت های دنیا را رقم میزند - جعبه خبرهای گوگل

 

150. ترجیح برند های بزرگ (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.2)

گوگل برای برندهای بزرگ برای عبارت جستجو با طول کوتاه شان، امتیاز بیشتری قائل می شود. 

 
151. نتایج فروش (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

گوگل گاهی “نتایج فروش گوگل” خود را در نتایج رتبه بندی موتورجستجو نمایش می دهد.

نتایج فروش

 

152. نتایج عکس ها (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

گوگل از یک لیست ارگانیک برای جستجو در جستجوی تصاویر گوگل استفاده می کند.

 

 

153. موارد استثنا مانند نتایج جستجو برای تخم مرغ عید پاک (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.2)

گاهی زمانی یک عبارت جستجو را در جستجوی عکس گوگل وارد می کنید، از مشاهده نتایج که غیر قابل پیش بینی هستند تعجب می کنید.

 

154. نتایج سایت های تک برای برند ها  (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

دامنه یا کلمات کلیدی شبیه علائم تجاری، ممکن است چندین نتیجه از همان سایت را بالا بیاورد. این مورد در گوگل در سال 2010 تا به امروز پابرجا بوده و هست.

 

7# شاخص ها و سیگنال اجتماعی در رتبه بندی گوگل

 

205 فاکتور سئو در گوگل که رتبه بندی وبسایت های دنیا را رقم میزند - شاخص ها و سیگنال اجتماعی در رتبه بندی گوگل

 
155. تعداد توییت ها (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.3)

مانند لینک ها، توییت کردن صفحه هم ممکن است رتبه صفحه را در گوگل تحت تاثیر قرار دهد. البته این کار باید واقعی باشد، به فاکتور بعدی توجه فرمائید:

 

156. اعتبار حساب های کابران توییتر  (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

احتمالا توییت هایی که  سن بالاتر و پروفایل نویسنده قوی تر و یا هزاران دنبال کننده دارند، بیش از یک توییت جدید که از حساب های کم نفوذ آمده است بر رتبه سایت اثر می گذارد.

 

157. تعداد لایک های فیس بوک (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.3)

گوگل چون نمی تواند همه حساب های کاربران فیس بوک را رصد کند، تعداد لایک های فیس بوک یک صفحه را به عنوان سیگنال ضعیف برای آن صفحه در نظر می گیرد.

 

158. به اشتراک گذاری فیس بوک (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

اشتراک گذاری صفحه در فیس بوک چون مانند بک لینک ها عمل می کند، یک سیگنال قوی برای رتبه بندی وبسایت و صفحه ارسال می کند.

 

159. اعتبار حساب های کاربران فیس بوک (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

همانند توییتر، لایک ها و اشتراک گذاری ها از صفحات محبوب فیس بوک، وزن بیشتری کسب می کنند.

 
160. پین های پینترست (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

این احتمال وجود دارد که گوگل پین های پینترست را به عنوان یک سیگنال اجتماعی در نظر می گیرد. همچنین پین های وبسایت شما چون میتواند 

 

161. رای گیری ها در سایت های به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.3)

احتمالا گوگل سایت های اشتراک گذاری را به عنوان یک سیگنال اجتماعی در نظر می گیرد.

 

162. تعداد تک های گوگل پلاس : گوگل پلاس +1 (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

احتمالا این سایت اجتماعی نیز به گوگل سیگنال اجتماعی می فرستد. به عبارتی خیلی بعید است که تاثیر گوگل پلاس در رتبه بندی گوگل مشاهده نکرد. گوگل پلاس شبکه خود گوگل است. اما از اینکه تا به امروز گوگل پلاس نداشته اید ناراحت نباشید چون تاثیر مستقیمی ندارد. ولی به این معنی نیست که در رتبه بندی وبسایت بی تاثیر باشد.

 

163. اعتبار کابر اکانت گوگل پلاس (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

این منطقی است که گوگل پلاس از اکانت های معتبر بیشتر از اکانت های با دنبال کننده کم وزن بیشتری دریافت کند.

 
164. ناشرین شناخته شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

گوگل Authorship این امکان را برای نویسندگان فراهم آورده تا با ثبت مالکیت محتوایی که تولید می نمایند خود را به عنوان متخصص در زمینه های گوناگونی که مطلب می نویسند معرفی نمایند. گوگل با توجه به سابقه یک نویسنده به کیفیت مطالب نوشته شده امتیاز خواهد داد.

 

165. سیگنال های ارتباطی با شبکه های اجتماعی (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

گوگل احتمالا از اطلاعات مرتبط حساب کاربری که محتوا را به اشتراک گذاشته و نوشتار اطراف لینک برای رتبه بندی وبسایت استفاده می کند.

 

166. سیگنال های شبکه های اجتماعی سطح سایت (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

سیگنال های اجتماعی گسترده در سایت ممکن است قدرت کلی سایت را افزایش دهد و در نتیجه دید جستجو برای همه صفحات آن سایت افزایش خواهد یافت. پس پروفایل شبکه های اجتماعی خود را درست کنید تا در رتبه بندی وبسایت خود امتیازی داشته باشید.

  

8# شاخص ها و سیگنال برند ها و شرکت ها در رتبه بندی گوگل

 

205 فاکتور سئو در گوگل که رتبه بندی وبسایت های دنیا را رقم میزند - شاخص ها و سیگنال برند ها و شرکت ها

 

 

167. انکور تکست های نام برند (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

انکور تکست های برند ساده و در عین حال قدرتمندی هستند و سیگنال برند ارسال می کنند.

 

168. جستجوهای برند شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.3)

وقتی بارها یک عبارت در کنار عبارات دیگر جستجو کنید، گوگل قانع می شود که آن کلمه کلیدی را به عنوان برند (ترند) در نظر بگیرد.

 

169. سایتی که صفحه فیس بوک و لایک دارد (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.3)

برند ها مایل هستند که یک صفحه فیس بوک با تعداد زیادی لایک داشته باشند.

 

170. سایتی که پروفایل توییتر و دنبال کننده دارد (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.3)

پروفایل های توییتر با دنبال کننده های بسیار، سیگنال برند محبوب برای گوگل می فرستد.

 

171. صفحه شرکت رسمی لینکدین (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

اغلب شرکت های تجاری واقعی، یک صفحه لینکدین برای شرکت شان دارند.

 

172. لیست کارمندان در لینکدین (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

داشتن پروفایل لینکدین که نشان بدهد که کارمندان برای شما کار می کنند یک سیگنال برند ارسال می کند.

 

173. حقیقی بودن حساب های رسانه های اجتماعی (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 05)

مسلما بین حساب اجتماعی که مثلا 1000 دنبال کننده دارد و فقط 2 پست دارد و حسابی که 1000 دنبال کننده دارد و تراکنش های کاربری زیادی در آن صورت گرفته است، تفاوت زیادی وجود دارد.

 

174. یادآوری برند ها در سایت های خبری (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

برند های بزرگ همواره در سایت های خبری گوگل یاد آوری می شوند. در حقیقت این برند های بزرگ فید خودشان را در صفحه اول دارند.

205 فاکتور سئو در گوگل که رتبه بندی وبسایت های دنیا را رقم میزند - یادآوری برند ها در سایت های خبری

 
175. روابط استنادی (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

برند ها بدون لینک دادن به آنها یادآوری می شوند. نام برند بدون اینکه حتی هایپرلینک شده باشد باز هم یک سیگنال برند ارسال می کند.

 

176. تعداد مشترکان RSS سایت  (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

گوگل داده های مشترکان RSS سایت را به عنوان یک سیگنال محبوبیت یا برند ارسال می کند.

 
177. موقعیت جغرافیایی با موقعیت های لیست شده در گوگل پلاس (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.2)

اغلب مشاغل دارای دفتر کار هستند، منتها در رتبه بندی گوگل از وجود دفتر اداری و ساختمان کاری برای بزرگ بودن یا نبودن برند وبسایت استفاده میشود.

 

178. وبسایت – آیا مالیات پرداخت میکند (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

MOZ گزارش می دهد که آیا سایت به فعالیت های مرتبط با پرداخت مالیات می پردازد یا نه مالیات نمی پردازد.

 

9# فاکتور های وب اسپم درون سایت در رتبه بندی گوگل

 

205 فاکتور سئو در گوگل که رتبه بندی وبسایت های دنیا را رقم میزند - فاکتور های وب اسپم درون سایت در رتبه بندی گوگل

 

179. مجازات پاندا (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.6)

سایت هایی با محتوای کم کیفیت که از طریق الگوریتم پاندای گوگل جریمه شده اند قابلیت مشاهده شان از چشم موتور جستجو کم خواهد شد.

 

180. لینک هایی به همسایه های بد (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

لینک دادن به سایت های همسایه بد مانند سایت های داروخانه یا سایت های وام دهی از پدیدار شدن در صفحه نتایج خواهد کاست. 

 

181. مسیردهی های مجدد (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

مسیر دهی های مجدد نباید اتفاق بیافتند اما اگر رخ داد سایت جریمه نمی شود منتهی سایت ایندکس گذاری نمی شود.

 

182. آگهی های انحرافی یا پاپ آپ ها (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

آگهی های انحرافی و آگهی های پاپ آپ ها سیگنال کیفیت پایین محتوا می فرستند. در واقع گوگل میگوید امضای یک سایت بد پاپ آپ های آزار دهنده ی آن است.

 

183. سایت بیش از حد بهینه سازی شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

سایتی که فاکتورهای درون برگه مانند بارگذاری سایت با تعداد مشخصی از کلمات کلیدی، استفاده از کلمات مشخصی در برچسب سرصفحه و دکوراسیون بیش از حد کلمات کلیدی دارد، ممکن است تاثیر منفی روی رتبه بندی سایت داشته باشد. 

 

184. صفحه بیش از حد بهینه سازی شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

افراد زیادی گزارش داده اند که پنگوئن گوگل بیشتر صفحاتی را که دارای کلمات کلیدی خاصی هستند را هدف قرار می دهد. البته این اعتقاد وجود دارد، پنگوئن برخلاف پاندا در ارزیابی، با هر برگه به طور مجزا برخورد میکند.

 

185. آگهی های بالای خط مخلوط (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

الگوریتم طرح بندی صفحه، سایت هایی که آگهی های بسیاری بالای خط تا دارد را جریمه می کند.

 

186. مخفی کردن لینک های وابسته (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.6)

تلاش زیاد برای مخفی کردن لینک های وابسته، مخصوصا با پنهان کاری ممکن است برای سایت جریمه به همراه بیاورد.

 

187. سایت های وابسته (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

گوگل زیاد طرفدار سایت های وابسته نیست و هدف سایت های وابسته را کسب درآمد می داند و آنها را برای بررسی های دقیق تر علامت گذاری می کند.

 
188. محتوای خودکار تولیده شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.6)

گوگل اصلا طرفدار محتواهای تولید شده خودکار نیست و اگر سایت شما محتوایش توسط یک ماشین تولید شده باشد، ممکن از طرف گوگل ایندکس گذاری نشود و یا مجازات شود. منظور وبسایت های دایرکتوری است که صرفا خاص استفاده کاربران است.

 

189. دستیابی به رتبه مجسمه شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.6)

مدل سازی بیش از حد لینک ها با nofollow ساختن آنها و لینک های ورودی بیش از حد، ممکن است نشانه ای از بازی دادن سیستم باشد و جریمه در پی خواهد داشت. وقتی همه لینک های خروجی را نوفالو کنید، گوگل فکر میکنید که در حفظ رتبه بندی وبسایت خود وسواس دارید، پس این یعنی شما میخواهید الگوریتم ها را دور بزنید.

وقتی لینک های درون محتوای خود را نوفالو کنید در افزونه سئو Yoast چراغ نارنجی نمایش داده میشود

 

190. آی پی آدرسی که به عنوان اسپم پرچم گذاری شده است. (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

اگر آدرس IP سرور شما به خاطر اسپم پرچمگذاری شده باشد،  ممکن است تمام سایت های بر روی آن سرور صدمه ببینند.

 

191. متاتگ های اسپم شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

بازی با کلمات کلیدی ممکن است برای متاتگ ها هم اتفاق بیافتد، اگر گوگل متوجه شود که شما کلمات کلیدی را برای بازی با الگوریتم ها اضافه کرده اید ممکن است سایت شما را جریمه کند.

200 معیارگوگل برای رتبه بندی سایت ها

 

 

10# فاکتورهای وب اسپم برون از سایت در رتبه بندی گوگل

 

205 فاکتور سئو در گوگل که رتبه بندی وبسایت های دنیا را رقم میزند - فاکتورهای وب اسم برون از سایت

 

192. هجوم غیر طبیعی لینک ها (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

هجوم ناگهانی و غیر طبیعی از لینک ها یک نشانه مطمئن از آتش از اسپم است.

 

193. مجازات پنگوئن (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.6)

سایت هایی که از طرف پنگوئن گوگل جریمه شده اند از دید موتور جستجو دور خواهند ماند.

 

194. پروفایل لینک با درصد بالا از لینک های با کیفیت پایین (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

تعداد زیادی از لینک ها از منابعی که معمولا توسط متخصصین سئو کلاه سیاه استفاده می شود (مانند نظرات وبلاگ و پروفایل انجمن) ممکن است نشانه ای از بازی با سیستم باشد.

 

195. ارتباط با دامنه های لینک داده شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.6)

متخصصان سایت MicroSiteMasters.com دریافتند که سایت های با تعداد زیادی لینک از سایت های غیر مرتبط ، بیشتر مستعد مجازات پنگوئن هستند.

205 فاکتور سئو در گوگل که رتبه بندی وبسایت های دنیا را رقم میزند - ارتباط با دامنه های لینک داده شده

 

196. هشدار های لینک های غیر طبیعی (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.6)

گوگل روزانه هزاران پیغام با عنوان “ابزار وب مستر گوگل: لینک های غیر طبیعی تشخیص داده شد” ارسال می کند. ممکن است صددرصد ارسال نشود اما در صورت مشاهده این هشدار منتظر افت رتبه بندی وبسایت باشید.

 

197. لینک هایی از همان کلاس C IP (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

دریافت تعداد زیادی لینک از سایت هایی در همان IP سرور،  ممکن است نشانه ای از “شبکه ای از وبلاگ ها برای ساخت لینک” باشد.

 

198. انکر تکست های مسموم (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

وجود انکر تکست های مسموم در سایت، ممکن است نشانه ای از اسپم یا هک شدن سایت باشد که ممکن است به رتبه سایت شما آسیب بزند. 

 

199. مجازات دستی (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.6)

گاهی گوگل طبق کتابچه راهنمای Interflora fiasco ممکن است سایت ها را جریمه کند. وقتی کار به جایی بکشد، که کارشناسان گوگل شخصا دست به کار شوند و وبسایت شما را بررسی کنند بدانید اگر متخلف باشید، شانس زیادی ندارید که به این زودی ها دوباره به نتایج گوگل برگردید.

 

200. لینک های فروشی (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.6)

لینکهای فروشی قطعا می تواند روی ابزار رتبه صفحه تاثیر منفی بگذارد و ممکن است قابلیت مشاهده سایت درنتایج موتور جستجوی کاهش دهد.

 

201. ابزار رد کردن 

استفاده از “ابزار رد کردن” ممکن است مجازاتی که به صورت دستی یا الگوریتمی از طرف سایت هایی که قربانی سئوی منفی شده اند را حذف کند.

 

202. درخواست تجدید نظر

یک در خواست تجدید نظر موفق می تواند مجازاتی که برای سایت شما تعیین شده است را پاک کند.

 

203. جعبه شن SandBox گوگل

گاهی اوقات وقتی سایت های خبری مورد هجوم ناگهانی تعداد زیادی لینک قرار بگیرد، موقتا به جعبه شنی گوگل وارد می شود تا از دید موتور های جستجو دور شود تا جریمه نشود.

 

204. رقص گوگل 

گاهی گوگل با استفاده از الگوریتم های تازه اختراع شده سعی می کند تا رتبه ها را تکانی بدهد تا مشخص شود کدام سایت ها با الگوریتم ها بازی می کنند.

 

205. لینک های موقت

گوگل افرادی که پست های اسپم می گذارند و بعد سریع هم آن ها پاک می کنند را شناسایی می کند، و همین طور قالب لینک موقعیت اسپم آنها را شناسایی می کند.

 

حالا نوبت شماست، 

به سایت تان برگردید و سعی کنید این فاکتورها را در سایت تان چک کرده و به بهود رتبه سایت تان در گوگل کمک کنید.

رضا
رضا - ثبت شده در تاریخ 775-09-03

خیلی خوب بود

ارسال نظر!
https://github.com/igoshev/laravel-captcha