فاکتور های مهم سئو برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل (بخش دوم)

فاکتور های مهم سئو برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل (بخش دوم)

فاکتور های مهم سئو برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل (بخش دوم)

69. میزان فعالیت بدون توقف سایت (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

خراب شدن سایت و تعمیر نکردن آن و نگهداری نامناسب سایت و یا درست عمل نکردن سرور، ممکن است به رتبه بندی شما صدمه بزند. البته اینکار بیشتر کاربران پیگیری شده و سایتی که توسط کاربارن خوشایند نباشد، در رتبه بندی گوگل امتیاز بالایی نخواهد داشت.

 

70. موقیعیت مکانی سرور ها (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.3)

محل سرور سایت شما ممکن است بر روی رتبه بندی سایت شما در مناطق مختلف جغرافیایی تاثیر بگذارد. به خصوص اگر جستجو ابعاد جغرافیایی خاصی را هم در بر بگیرد. البته این کار بیشتر متوجه سرعت سایت هم خواهد بود.

 

71. گواهی های SSL (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.3)

گوگل صریحا اعلام کرده است که از گواهی های SSL و HTTPS به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می کند. در رتبه بندی گوگل اعلام شده که کاربران در نمایش و تغییر رتبه بندی وبسایت ها درگیر هستند، و کاربران بیشتر دوست دارند که وبسایت امنی را استفاده کنند.

 

72. شرایط خدمات و حریم خصوصی (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.2)

این دو صفحه از سایت به گوگل کمک می کنند که بفهمد آیا این سایت یک عضو قابل اعتماد برای اینترنت هست یا نه اینطور نیست.

 
73. متاداده تکراری دورن سایت (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

متاداده تکراری درون سایت ممکن است میزان نمایش کل صفحات شما در گوگل را تحت تاثیر قرار دهد.

 

74. مسیر ناوبری یا مکان کاربر در وبسایت (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.1)

این سبک از معماری کاربر پسند سایت، به کاربران (و موتورهای جستجو) کمک می کند که بدانند هر محتوایی در کدام قسمت از سایت قرار دارند:

 

205 فاکتور سئو در گوگل که رتبه بندی وبسایت های دنیا را رقم میزند - مسیر ناوبری یا مکان کاربر در وبسایت

 

 

مجله  SearchEngineJournal.com و Ethical SEO Consulting هر دو ادعا دارند که این چیدمان ممکن است یک فاکتور رتبه دهی باشد.

 

75. بهینه سازی موبایل (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

موضع رسمی گوگل در برابر حالت موبایل، ساخت یک سایت پاسخگو و رسپانسیو برای دستگاه های موبایل است. به احتمال زیاد هنگام نمایش سایت ها روی دستگاه های موبایل، بخشی از سایت از دسترس کاربر خارج می شود. در حال حاضر برای رفع این مشکل اغلب سایت ها با برچسب “دوستانه با موبایل” بهینه سازی شده اند. گوگل هم شروع به مجازات سایت هایی که دوستانه با موبایل نیستند، کرده است.

به طور کلی در رتبه بندی گوگل وبسایت های موبایل دوست، مشخص شده و پیشنهاد میشوند.

 

76. یوتیوب (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.3)

شکی نیست که وجود فیلم های یوتیوب، امتیازی برای بالابردن رتبه بندی در موتور جستجو برای سایت شما است. (البته شاید به دلیل اینکه گوگل صاحب یوتیوب است)

 

200 معیارگوگل برای رتبه بندی سایت ها

متخصصان موتور های جستجو دریافتند که ترافیک سایت یوتیوب بعد از ظهور پاندای گوگل به طور معناداری افزایش پیدا کرده است.

 
77. قابلیت استفاده سایت (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.3)

سایت هایی که استفاده از آنها دشوار باشد، که از طریق مشاهده کاهش زمان سپری شده در سایت، صفحات بازدید شده و نرخ گزافه گویی تعیین می شود، رتبه بندی سایت شان کاهش می یابد.

 
78. استفاده از آنالیزگر های گوگل و ابزار توسعه وب گوگل (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

برخی فکر می کنند که با داشتن این دو برنامه می توانند ایندکس صفحات سایت خود را بهبود بخشند و با دادن داده های بیشتر به گوگل رتبه بهتری کسب کنند.

 

79. مروگرهای کاربری/ شهرت سایت (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

حضور در سایت های دایرکتوری مانند Yelp.com و RipOffReport.com، احتمالا نقش مهمی در الگوریتم رتبه بندی آن سایت بازی می کند. گوگل از یک طرح برخورد صحبت کرده است. برخورد با یک سایت فروش عینک که قصد داشت از نظرات مشتریانش برای کسب بک لینک برای خودش استفاده کند سایت خاطی را مجازات کرده است.

 

4# الگوریتم های بک لینک ها در رتبه بندی گوگل 

 

205 فاکتور سئو در گوگل که رتبه بندی وبسایت های دنیا را رقم میزند - فاکتورهای بک لینک برای رتبه بندی گوگل

 

80. سن دامنه لینک داده شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

بک لینک های دامنه های مسن تر احتمالا خیلی قوی تر از بک لینک های دامنه های کم سن هستند.

 

81. تعداد دامنه های خالص لینک داده شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.8)

تعداد دامنه های ارجاع شده یکی از مهمترین معیار های رتبه بندی الگوریتم های گوگل است.
نموار MOZ زیر را ببینید:

205 فاکتور سئو در گوگل که رتبه بندی وبسایت های دنیا را رقم میزند - تعداد دامنه های خالص لینک داده شده

 
82. تعداد لینک های ارسال شده از آی پی های کلاس c (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

لینک هایی که از طرف سایت های با کلاس IP class c یا آدرس آیپی های جداگانه به سایت شما می رسند،  نشان از طیف گسترده تری از سایت هایی هستند که به سایت شما بک لینک می دهند.

 
83. تعداد صفحات لینک شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

تعداد صفحه های لینک داده شده حتی اگر همه صفحات از یک دامنه هم باشند یک معیار رتبه بندی وبسایت حساب می شود. 

 

84. متن جایگزین یا تگ ATL تصاویر (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

متن جایگزین، نسخه تصویری از انکور تکست ها است.

در مورد انکور تسکت بیشتر بیاموزید: تاثیر انکور تکست Anchor Text بر سئو و نحوه بهینه سازی انکور تکست سایت

85. لینک های از دامنه های gov. و edu.  (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

اگر چه Matt Cutts  گفته است که پسوند دامنه فاکتور مهمی برای سایت نیست، اما تمام سئوکاران فکر می کنند که سایت های با پسوند edu. , gov. مستثنی هستند. این سایت ها همیشه رتبه اعتماد بالایی دارند و  اگر بتوانید از این وبسایت ها بک لینک مستقیمی بگیرید توانسته اید کار بسیار مهمی انجاد داده باشید. در مورد رتبه اعتماد میتوانید در وبسایت مقاله بسیار مهمی را بخوانید.

 

86. اعتبار صفحه های لینک داده شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

رتبه اعتماد صفحه مرجع نیز فاکتور بسیار مهمی در رتبه بندی وبسایت است.

 
87. اعتبار دامنه های لینک داده شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

اعتبار دامنه مرجع ممکن است نقشی مستقل از اهمیت لینکی که داده در رتبه بندی وبسایت ایفا کند.

 

88. لینک های وارده از طرف رقبا (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

لینک هایی که از طرف رقبای سایت که در نتایج جستجوی موتور جستجو ظاهر می شوند، بسیار مهم تر از لینک هایی هستند که از طرف سایر سایت ها به سایت شما وارد می شوند.

 

89. صفحه های که از صفحات اجتماعی لینک داده شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

میزان اشتراک در صفحات اجتماعی می تواند ارزش لینک را تحت تاثیر قرار دهد. در واقع میزان اشتراک گذاری یک برگه در رتبه بندی گوگل برای آن برگه رابطه مستقیم دارد.

 

90. لینک هایی از همسایه های بد (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

لینک هایی از همسایه های بد می تواند به سایت شما صدمه بزند. زیرا این کار ارتبه اعتماد وبسایت شما را نیز کاهش خواهد داد.

 
91. پست های مهمان (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

چون ممکن است لینک هایی که از پست های مهمان می آیند بخصوص وقتی در بخش نویسنده پست دیده می شوند، بخشی از کمپین کلاه سفید سئو باشند، به همین دلیل به اندازه لینک هایی که درون متن محتوای پست می آیند با ارزش نیستند. به همین دلیل لینک درون پست های مهمان در رتبه بندی وبسایت وابسته به اعتبار سایت پذیرنده پست مهمان است.

 

92. لینک های به دامنه صفحات خانگی که در صفحه نشسته است. (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

لینک هایی که به صفحه خانگی مرجع می روند ممکن است نقش مهمی در ارزیابی سایت و وزن دهی به لینک داشته باشند. 

 
93. لینک هایی که نباید دنبال شوند. (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

در واقع شما با استفاده از این روش به موتورهای جستجو خبر می‌دهید که این لینک نباید در محاسبه رتبه صفحه وارد شود، ولی با این کار همچنان اجازه ایندکس این صفحات را به موتورهای جستجو می‌دهید.

 
94. انباشتگی از یک نوع لینک (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

داشتن درصد غیر طبیعی زیادی لینک های ورودی از یک دامنه واحد ممکن است نشانه ای از هرزنامه وب باشد. و در رتبه بندی وبسایت تاثیر منفی خواهد داشت. 

 

95. لینک های حمایت شده یا هر صفت دیگری که بتوان به لینک ها نسبت داد (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

لینک هایی که صفتی مانند اسپانسر و شریک را با خود یدک می کشند، از ارزش آن لینک می کاهند. این گونه لینک ها بیشتر در وبسایت های لاتین به کرات دیده شده اند.

 

96. لینک های متنی (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

لینک های جاسازی شده در داخل محتوای یک صفحه بسیار قوی تر از لینک های یک صفحه خالی یا لینک هایی که هر جای دیگری از سایت پیدا شده اند، در نظر گرفته می شوند.

205 فاکتور سئو در گوگل که رتبه بندی وبسایت های دنیا را رقم میزند - لینک های متنی

 

 

97. مسیردهی 301 بیش از حد به صفحه (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

لینک هایی که از آدرس دهی مجدد 301 می آیند رتبه تعدادی یا حتی شاید همه صفحات را کاهش می دهند.

 

98. بک لینک انکر تکست یا متن نوشته بک لینک (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

انکر تکست ها معمولا توصیفات دقیق تری از آنچه در محتوا نیامده است ارائه می کنند، و امروزه مثل قبل پر اهمیت نیستند اما هنوز هم سیگنال های ارتباطی مهمی در ابعاد کوچک تر ارسال می کنند.

 
99. لینک های داخلی انکر تکست (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

انکر تکست های داخل متنی سیگنال ارتباطی ارسال می کنند است، اگر چه احتمالا وزنی متفاوت با انکر تکست های بک لینک خواهند داشت.

 

100. توصیفات عنوان لینک (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

عنوان لینک یا توصیفی که وقتی موس روی لینک قرار دارد ظاهر می شود، هم یک سیگنال ارتباطی ضعیف ارسال می کند. 

 

101. TLD های کشوری بخش آدرس دامنه (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

لینک گرفتن از پسوند دامنه های کشوری خاص  (co.uk .de .ja. ) ممکن است در کسب رتبه بهتر در آن کشور به سایت کمک کند.

 

102. موقعیت لینک در محتوا (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

لینک ها در آغاز مقاله ها، وزن بیشتری از لینک ظاهر شده در پایان محتوا در رتبه بندی وبسایت خواهد داشت.

 

103. موقعیت لینک در صفحه (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

لینک های جاسازی شده در محتوای یک صفحه از لینک های پایین صفحه و یا نوار کناری صفحه تاثیر قوی تری در ربته بندی گوگل دارند

 

104. میزان ارتباط دامنه مرجع (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.6)

یک لینک از سایت در حوزه مشابه از یک لینک از یک سایت کاملا نامربوط قوی تر است. به همین دلیل است که هر استراتژی جستجو سئو سعی در به دست آوردن لینک های مرتبط دارد. لینک های مرتبط رابطه مستقیمی با رتبه بندی گوگل دارند. هر چه بیشتر از یک دامنه مرتبط با محور خود، بک لینک بگیرید رتبه بندی وبسایت بهتر خواهد شد.

 

105. میزان ارتباط سطح صفحه (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.6)

 الگوریتم hillTop  می گوید: 

لینک از یک صفحه مرجع مرتبط به محتوا، خیلی قوی تر از یک لینک از یک صفحه غیر مرتبط است”.

 

106. متن در اطراف لینک (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

احتمالا گوگل  نمی داند که لینکی که از یک سایت دور آمده است یک توصیه مثبت است یا یک نوشته منفی، اگر شما در حول و حوش همان لینک در متن، لینکی بدهید گوگل می فهمد که به لینک ارجاعی چه وزنی بدهد و با آن چطور برخورد کند.

 
107. کلمه کلیدی در عنوان (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

گوگل به لینک هایی که شامل کلمات کلیدی در عنوان صفجه هستند توجه فوق العاده ای دارد.

 

108. سرعت دریافت لینک مثبت (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.6)

سرعت دریافت لینک های مثبت باعث بهبود رتبه بندی وبسایت می شود.

 

109. سرعت دریافت لینک های منفی (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.6)

سرعت دریافت لینک های منفی باعث کاهش رتبه وبسایت در رتبه بندی گوگل میشود.

 

110. لینک هایی از طرف صفحات هاب (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

لینک گرفتن از صفحات هاب در یک موضوع خاص، یک نسخه ویژه درنظر گرفته می شود.

 

111. لینک هایی از طرف سایت های معتبر (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.7)

لینک های دریافتی از سایت های معتبر ارزش بیشتری از لینک های دریافتی ازسایت های کوچک در آن حوزه خواهد بود. اهمیت این معیارت رتبه بندی وبسایت را نزد گوگل میتوانید ببینید.

 

112. لینک هایی از ویکیپدیا به عنوان منبع (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

برخی از مردم معتقدند که گرفتن بک لینک از ویکی پدیا به میزان اعتماد شما می افزاید و آن را از نظر موتور جستجو قوی می کند، این لینک ها معمولا از نوع لینک هایی هستند که نباید دنبال شوند.

 
113. هماهنگی در جریان بک لینک ها (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

گوگل به متن هایی که اطراف بک لینک های شما باشد، توجه خاصی دارد و از آنها برای تشخیص بهتر ماجرای صفحه و موضوع برگه و وبسایت استفاده کند. در نتیحه از آن برای رتبه بندی وبسایت استفاده خواهد کرد.

 

114. قدمت بک لینک ها (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

لینک های قدیمی تر بیشتر از لینک های تازه تر در رتبه بندی وبسایت تاثیر دارند.

 

115. لینک هایی از سایت های واقعی به وسیله Splogs (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

با توجه به گسترش شبکه های وبلاگ، احتمالا گوگل بین لینک هایی که از سایت های واقعی می آیند و لینک هایی که از وبلاگ های جعلی می آیند با استفاده از علامت تجاری و سیگنال های تراکنش کاربران تمایز قائل می شود و به آنها وزن متفاوتی می دهد.

 

116. پروفایل طبیعی لینک (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

یک سایت با پروفایل طبیعی لینک، در رتبه بندی وبسایت ها بالاتر خواهد بود و در بروز رسانی با دوام تر ظاهر خواهد شد.

 
117. لینک های دو طرفه (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

صفحه شمای لینک گوگل یک لیست از الگوهای تبادل لینک را ارائه کرده است که باید از ساخت آنها اجتناب کنید.

 

118. لینک هایی که از طرف کاربر محتوایش تضمین شده است (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

گوگل قادر به شناسایی لینک هایی که محتوایش از طرف کاربر ساخته شده است در برابر لینک هایی که توسط مالک سایت تولید شده است هست و به آنها وزن های متفاوتی از هم تخصیص می دهد. 

 

119. لینک هایی از 301 (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

لینک هایی از مسیر دهی مجدد 301 در مقایسه با لینک های مستقیم کمی ضعیف تر هستند ولی شبیه هم عمل می کنند.

 
120. میکروفرمت های schema.org (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

صفحات دارای میکروفرمت،
رتبه های بالاتری نسبت به صفحات مشابه بدون میکروفرمت در نتایج رتبه بندی موتور جستجو کسب می کنند.

205 فاکتور سئو در گوگل که رتبه بندی وبسایت های دنیا را رقم میزند- میکروفرمت های schema.org

121. لیست های DMOZ  (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

اغلب متخصصان عقیده دارند که گوگل به سایت هایی که بر اساس دایرکتوری های DMOZ لیست بندی شده اند کمی بیشتر اعتماد می کند.

 

122. رتبه اعتماد سایت های لینک داده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.6)

قابل اعتماد بودن رتبه سایت لینک دهنده موجب می شود بخشی از رتبه اعتماد آن به سایت شما هم منتقل شود.

 

123. تعداد لینک های خروجی در صفحه (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

صفحه با تعداد لینک های خروجی محدود از صفحه ای با لینک های خروجی بیشتر در رتبه بندی وبسایت ها بهتر هستند.

 

124. لینک های پروفایل انجمن ها (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

گوگل به علت اسپم های زیادی که از طرف فروم ها و انجمن ها ساخته می شود، به لینک های خروجی فروم ها ارزش زیادی نمی دهد.

 

125. تعداد کلمات محتوای لینک داده شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

یک لینک خروجی از یک پست 1000 کلمه ای با ارزش تر از یک لینک خروجی از یک پست 25 کلمه ای است. در واقع ارزش لینک ها با میزان محتوا رابطه مستقیمی در رتبه بندی وبسایت دارند. هر چه بیشتر محتوا داشته باشید، ظرفیت نگه داری لینک های بیشتر
با ارزش ثابت و متناسب  خود را خواهد داشت.

 

126. کیفیت محتوای لینک داده شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.6)

لینک های خروجی از محتواهای ضعیف و  ساده از لینک های خروجی از محتواهای قوی و دارای صوت و تصویر مرتبط، کم ارزش تر هستند. 

 

127. لینک هایی که در تمام صفحات سایت حضور دارند (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

Matt Cutts می گوید:

“لینک هایی که در تمام صفحات سایت حضور دارند به عنوان یک لینک فشرده شمرده می شوند”.

 

 

5# فاکتورهای مربوط به تعامل با کاربران در رتبه بندی گوگل

 

205 فاکتور سئو در گوگل که رتبه بندی وبسایت های دنیا را رقم میزند - تعامل با کاربران

 

128. کلیک ارگانیک در راستای نرخ برای یک کلمه  کلیدی (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

صفحه هایی که کلیک های بیشتری در راستای نرخ دریافت می کنند، رتبه صفحه بالاتری نسبت به بقیه برای یک کلمه کلیدی خاص کسب می کنند.

 

129. نرخ کلیک از طریق رتبه ی ارگانیک برای همه کلمات کلیدی (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

صفحه هایی که کلیک های بیشتری در راستای نرخ برای همه کلمات کلیدی دارند می تواند به خاطر دستکاری انسانی یا سیگنال های تراکنش کاربر، رتبه بیشتری کسب کنند.

 
130. نرخ پرش (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.6)

هیچ سئو کاری از با نقاط عطف نرخ پرش موافق نیست یا در واقع همه آنها با بیشتر این بحث یک نظر همگانی ندارند. (منظور تنوع اختلافات است.) اما در رتبه بندی گوگل از آنها به عنوان معیاری برای سنجش کیفیت استفاده میشود. در واقع نرخ پرش اندک برای بک برگه، به گوگل میگوید این برگه محتوای خوبی دارد. پس گوگل در رتبه بندی وبسایت برای نرخ پرش اهمیت زیادی قائل است.

 

131.ترافیک مستقیم (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)

گوگل با استفاده از داده های کاربر در کروم چک می کند که کاربر در سایت چه فعالیت هایی انجام داده است. مسلما سایتی که کاربر در آن عکس ها را باز کرده و ویدیو های رو تماشا کرده و ترافیک مستقیم بالاتری دارد از سایت های با ترافیک پایین تر رتبه بیشتری کسب می کند.

 

132.ترافیک تکراری (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.3)

سایت هایی که بازدید کننده ها از صفحه آن خارج می شوند و دوباره به آن بر می گردند ممکن است گوگل رتبه شان را بهبود ببخشد.

 

133. سایت های مسدود شده (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.2)

گوگل سرویس سایت های مسدود شده را در کروم مسدود کرده است، اما هنوز پاندا از این سرویس به عنوان سیگنال کیفیت استفاده می کند. این یعنی همین که وبسایتی مسدود شده باشد در رتبه بندی گوگل امتیاز منقی دریافت میکند.

 

134. بوک مارک مرورگر کروم (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.2)

ما می دانیم که گوگل اطلاعات مرورگر استفاده شده را جمع آوری می کند. صفحات بوک مارک شده از گوگل امتیاز می گیرند. در واقع وبسایت هایی که جزو مورد علاقه های کاربر هستند در رتبه بندی گوگل امتیاز مثبتی دریافت خواهند کرد.

 

135. داده های نوار ابزار گوگل (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.1)

همه می دانیم که گوگل از داده های نوار ابزار برای رتبه بندی وبسایت استفاده می کند اما دقیقا مشخص نیست این داده ها که گوگل از نوار ابزار بر می دارد دقیقا چه هستند.

 

136. تعداد کامنت ها (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)

صفحه هایی با کامنت های بسیار، سیگنال خوب برای تراکنش های کاربر و کیفیت محتوا می فرستند. همچنین در رتبه بندی وبسایت ها، از تعداد دیدگاه هایی که صرفا تشکر کلیشه ای ندارند برای بهبود رتبه اعتماد وبسایت نیز در رتبه بندی گوگل استفاده میشوند.

اشکان راد
اشکان راد - ثبت شده در تاریخ 775-09-03

بسیار عالی و کاربردی

ارسال نظر!
https://github.com/igoshev/laravel-captcha