استانداردهای ارزیابی پیج اینستاگرام

استانداردهای ارزیابی پیج اینستاگرام

معیارهایی در اینستاگرام وجود دارند که به وسیله آنها می توانید میزان تلاش و موفقیت پیج اینستاگرام خود را اندازه گیری کنید. با ما همراه باشید تا با این معیار ها اشنا شوید و کسب و کار خود را رونق بخشید.1) کامنت ها ی دریافتیاین معیار نشان دهنده چه چیز به شماست ؟: چگونگی ایجاد تعامل با محتواهایتانتعداد لایک ها و  افزایش لایک اینستاگرام برای هر پست ،اولین معیاری است که بیشتر برند ها  برای اندازه گیری تعامل رسانه اجتماعی درپیج اینستاگرام از آن استفاده[...]
چرا طراحی سایت تخصصی؟

چرا طراحی سایت تخصصی؟

استفاده از سایت ساز هایی مانند جوملا ، وردپرس ، دروپال و ... در طراحی سایت ، یک ضعف بسیار بزرگی بشمار می اید. زیرا اینگونه سایت ها به دلیل استفاده از افزونه های متعدد دارای سرعت و امنیت پایینی میباشند. متاسفانه امروزه برنامه نویسان و شرکت هایی زیادی از این روش برای طراحی سایت های مشتریان خود استفاده میکنند که استفاده از سایت ساز ها به غیر از راحتی کار و صرفه اقتصادی برای این شرکت ها هیچ مزیت دیگری ندارند در واقع اینگونه کارها ، کار یک طرف سود است اما به نفع شرکت طراح نه به نفع مشتری .شاید تا[...]
اصطلاحات سئو

اصطلاحات سئو

در این پست اصطلاحاتی که در مباحث سئو در جهان به کار می رود آورده شده است و به صورت مختصر به شرح آن پرداخت شده است.این اصطلاحات کاملا پایه و مفهومی و ابتدایی توضیح داده شده اند.ممکن است هر کدام از اینها دنیایی در دل خود باز کنند.اگر تازه در حال یادگیری مباحث سئو هستید، حتما این اصطلاحات را به طور کامل مطالعه نمایید.SEO:Search Engine Optimizationبهینه سازی برای موتور های جستجوHEO:Human Experience Optimizationبهینه سازی و آسان سازی رابط کاربری و طراحی ظاهری، برای کاربرSEM:Search Engine Marketingباز[...]
فاکتور های مهم سئو برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل (بخش سوم)

فاکتور های مهم سئو برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل (بخش سوم)

137. زمان Dwell (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.5)زمان dwell، یعنی مدت زمانی که کاربر پس از جستجو وارد صفحه ای می شود و دوباره به موتور جستجوگر باز می گردد،هر چه این زمان بیشتر باشد آن سایت سیگنال کیفیت دریافت می کند. دقیقا این مورد شبیه نرخ پرش است، یعنی کاربر پس  از امتحان اولین سایت خود در نتایج گوگل به هر چه دیرتر به گوگل برگردد، یعنی بیشتر در وبسایت مانده است و این زمان بیشتر در رتبه بندی گوگل امتیاز مثبتی خواهد بود. 6# الگوریتم های اختصاصی و ویژه در رتبه بندی گو[...]
فاکتور های مهم سئو برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل (بخش دوم)

فاکتور های مهم سئو برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل (بخش دوم)

69. میزان فعالیت بدون توقف سایت (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.4)خراب شدن سایت و تعمیر نکردن آن و نگهداری نامناسب سایت و یا درست عمل نکردن سرور، ممکن است به رتبه بندی شما صدمه بزند. البته اینکار بیشتر کاربران پیگیری شده و سایتی که توسط کاربارن خوشایند نباشد، در رتبه بندی گوگل امتیاز بالایی نخواهد داشت. 70. موقیعیت مکانی سرور ها (درجه اهمیت این فاکتور سئو : 0.3)محل سرور سایت شما ممکن است بر روی رتبه بندی سایت شما در مناطق مختلف جغرافیایی تاثیر بگذارد.[...]
فاکتور های مهم سئو برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل (بخش اول)

فاکتور های مهم سئو برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل (بخش اول)

شاید تاکنون شنیده باشید که گوگل از یک لیست فاکتورهایی برای رتبه بندی وبسایت ها و صفحات در الگوریتم هایش استفاده می کند، اما این فاکتورهای سئو چی هستند؟در این مقاله قصد داریم تمام این 205 فاکتور را برای شما به طور کامل توضیح بدهیم.  البته باید درنظر بگیرید که بعضی از این فاکتورها ثابت شده هستند، برخی هنوز جای بحث و چالش دارند و برخی برای کشف حقه های مخفی سئو هستند. 1# الگوریتم های دامنه سایت در رتبه بندی گوگل 1. سن دامنه (درجه اهمیت این فاکتور سئو [...]